Customer nurul sendiri punya feedback untuk JM MASTER PROWHITE. xnak ckap apa dh sebb setiap injection yg nurul jual mmg yg terbaik.. macehh
WhatsApp 0194916777
Customer nurul sendiri punya feedback untuk JM MASTER PROWHITE. xnak ckap apa dh sebb setiap injection yg nurul jual mmg yg terbaik.. macehh
WhatsApp 0194916777
The best injection 2014 dan diakui oleh ramai customers chinese kita n beberapa orang melayu yg sangat mempercayai products #complexion6whiteninginjection ni . Hanya penggunaan 2x boxs jer 100% akan memiliki kulit cerah sekata tanpa sebarang jerawat sekali pun.. diorg cakap kulit diorg dah macam baby n artis- artis luar negara gitu..
Manfaat Complexion-6 :
Penggunaan suntik putih complexion-6 antara 1 s/d 3 kali dripping. Anda akan dapatkan kulit putih yang lembut dan halus, jerawat akan hilang, dan kelembapan pada kulit akan meningkat.Penggunaan complexion-6 antara 4 s/d 6 kali yang di lakukan secara rutin dan terus menerus akan meningkatkan perbaikan dan peremajaan pada kulit, kulit jadi Lebih baik, lembab, peningkatan warna kulit menjadi lebih putih dan halus secara signifikan Penggunaan suntik whitening complexion-6 antara 7 s/d 8 kali terakhir, keseluruhan kulit anda meningkat, bintik bintik hitam dan jerawat berkurang, dan kulit akan menjadi lembut dan sangat halus.Suntik whitening lanjutan untuk pemeliharan kulit yang di lakukan dua kali perawatan dalam sebulan akan mampu menjaga effective kulit, dan membuat Anda lebih sihat, awet muda .
#complexion6
* jaminan jikalau fake 100% wang anda saya akn pulangkan .
# whatsapp 019 4916777 nurul
# mrspp insta ( personal )
# nurul iris - truepath85@yahoo.com
( personal )
# trueparth85@gmail.com - order barang or sebarang pertanyaan.
Semua yg kaki jeb tahu injection yg paling cepat n bagus dari taiwan ataupun korea so kita dh dapatkan COMPLEXION-6 untuk whitening.. sapa nak sila whatsapp / sms / pm 0194916777
* Salon kecantikan banyak guna untuk product ni .
Stemcell Cream
The best product BEAUTEE .
*Melincinkan secara ketara eperdermis garis dan kedutan
*Melembabkan lapisan kulit
*Sekatakan kulit wajah
* Menghilangkan pigmentation yg sgt gelap
*Menegangkan kulit kendur
*Membaiki kulit yang rosak dan melincinkan tekstur kulit
#sesuai untuk kulit berminyak dan normally
Whatsappp / sms / pm 0194916777
Email : trueparth85@gmail.com
Stemcell 24k Gold soap.
The best product BEAUTEE .
*Melincinkan secara ketara eperdermis garis dan kedutan
*Melambabkan lapisan kulit
*Sabun ini mempunyai PUTIH BETA untuk kecerahan
*Sekatakan kulit wajah
* Menghilangkan pigmentation yg sgt gelap
*Menegangkan kulit kendur
*Membaikikulit yang rosak yang disebbkan oleh pengoksidaan
#sesuaivuntuk kulit berminyak dan kendur.
Whatsapp / sms / pm 0194916777
Email : trueparth85@gmail.com
Hai semua set yang nurul nak buat promotion ni untuk kesan lebih baik serta sangat berkesan tau untuk menghilangkan kedutan , jeragat serta menutup semula liang pori yang terbuka ( open pore ) .. pakar kecantikan juga di clinic menggunakan products ni untuk customers diorg yang nak hilangkan jeragat serta open pore , nurul tahu rahsia ni sebab seorang dari customer nurul memberitahu nurul rahsia ni setelah dia tahu nurul jual juga product ni dengan harga mampu dia beli. Nurul tanya la berapa harga yg doctor tu ambil RM 500 per box untuk roche . Wahhh mahalnya .. so dia pun terus belinya. Sorang lagi yg 5 tahun inject products ni di clinic akhirnya dia pun jadi customers tetap nurul sekrg .. mmg cust ni ala2 datin gitu umur dia dh dekat 60 tahun tapi seriously kulit memamg macam baby. Serta tidak nampak langsung kedutan.
Mai cini sempena nak raya kan nurul kasi special price melalui combo pack ni @RM 300 INCLUDING POSTAGE untuk Placenta Lucchini sheep 10 vial + roche per box .
Whatsapp / sms / pm 0194916777
*nantikan free gift untuk kesan yang lebih super yang nurul tawarkan .hanya customers nurul saja yang akan tips yang lebih effective k.
*di samping itu nurul akan kasi tips serta service untuk segala pertanyaan anda semua ya untuk setiap product injection, supaya anda tidak tertipu or tetanya-tanya bagaimana nak menggunakan.
Cara2 order :
Name :
Address :
Hp No :
Email :
Kuantiti :
Remarks : pls & pls jikalau syg2 semua semua dah buat pembayaran hantar kan slip or date n time untuk memudahkan segala urusan. Tq.
#glutax5gs
#glutaxproq10
#glutax20g
#glutax30
#placentasheepinject
#roche
Whatsapp / sms / pm 0194916777
After raya kita atur price semua na... NOW kita jamu mata ja dulu ya.. kl nak COD aja boleh .. kl pos mengepos ni mrspp dh start cuti okiess.
PROMOTION INJECTION AFTER RAYA .
Whatsapp / sms / pm / call 0194916777
Email : trueparth85@gmail.com
Untuk sebarang pertanyaan .