Ahad, 10 Februari 2013

Grand Livina vs Myvi vs Pesona 2013

Frust betul aku hari ini sepatutnya hari ini aku yang harus ikut mama pergi bayar duit booking untuk Grand Livina dan juga tread in Myvi  lagi best tu walaupun pada halnya tak best pun terlalu banyak masalah yang harus tukar dengan pihak Produa (stering la , kusyen cover la getah window auto la entah la lagi lepas ni )so  aku dan juga mama bersepakat nak tukar kereta yang agak  selesa untuk family  tetapi mama ubah fikir dan taknak bagi kat aku coz mama cakap aku terlalu bz dengan kerja takut nanti nak pergi mana-mana susah pula nak ajak aku , so mama dh ubah fikiran yang aku harus pakai kereta Pesona dan kakak aku pakai Grand livina, sebagai anak yang agak solehah ni aku pun ikut jer apa yang mama nak . Padahal memang la agak jelous sebab aku dh terbekenan dengan Grand Livina tu. Udah la tu sampai termimpi-mimpi time tidur semalam yang aku tengah bawa Grand Livina.... tp redha ja la coz memang Allah tidak tetapkan pada aku kereta tu ( MEMANG BUKAN REZEKI AKU ).
PERSONA PUN PESONA LA !!!!
PROTON PUN PROTON LA !!!!
(KAKAK KAU MEMANG BERUNTUNG , AKU YANG PUJUK MAMA, KAKAK YANG DAPAT)
*APAPUN LUV MY MAMA SO MUCH * .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan